About us

NVU za zaštitu životinja i prirode "Sunčani Sat" - Bar

Pages

четвртак, 21. новембар 2013.

ASTOR: Psic ima oko 3 mjeseca, mjesanac je nekog rasnog psa, zato je i zavrsio izbacen ispred moje zgrade, ima te karakteristicne tigraste sare i bijelo ispod vrata.


Nasla sam ga dan prije nego sto sam se vratila za Beograd, tako da nazalost on nema prevoz , vec bi udomitelj jedino mogao u Baru da ga uzme. Ili eventualno u Virpazaru, posto Ljilja, kod koje je sad, cesto ide vozom do tamo. Psic ima oko 3 mjeseca, mjesanac je nekog rasnog psa, zato je i zavrsio izbacen ispred moje zgrade, ima te karakteristicne tigraste sare i bijelo ispod vrata. Zove se Astor, mnogo se vezuje za ljude, dok mu treba malo vremena da se opusti za drugim zivotinjama. Cim krene da ga ponjusi neki pas ili macke on smugne da se sakrije iza mojih nogu.. presladak je mali, udruzenje u Baru trenutno ima vise od 10 ostavljenih stenaca, i bilo bi dobro da se bar njemu nadje dom..

Kontakt: NVU Društvo za zaštitu životinja i prirode "Sunčani Sat" - Bar
Mob. 067 207 951



0 коментара:

Постави коментар